poniedziałek, 7 września 2015

Projekt "MAMA, TATA I JA"

"Mama, Tata i Ja" to cykl 15 warsztatów, 15 spektakli teatralnych, 15 spotkań z pedagogiem oraz 5
finałowych występów scenicznych z udziałem uczestników projektu czyli dzieci i ich rodziców.
Poprzez działania artystyczne skupione na dziecku pragniemy zaktywizować także jego opiekunów. Będą oni niejako "zmuszeni" nie tylko do biernej obserwacji reakcji i zachowań swoich pociech, ale poprzez działania warsztatowe towarzyszące przedstawieniom zostaną wciągnięci do wspólnej "zabawy w teatr". Interakcyjność jest jednym z podstawowych założeń projektu a forma swobodnej zabawy najczęściej wykorzystywanym narzędziem edukacyjnym.
 Dobór dziedzin sztuki, na których oparte są poszczególne warsztaty stopniowo skłaniać będzie uczestników do coraz większego "otwarcia się".
Ważnym elementem projektu są spotkania z pedagogiem, który nie tylko zwróci uwagę rodziców na
pewne ogólne aspekty rozwoju emocjonalnego dzieci (zwłaszcza te związane z szeroko pojętą
twórczością ) ale także może służyć pomocą i radą w indywidualnych przypadkach.
Cykle spotkań teatralnych pod hasłem „Mama, Tata i Ja” odbędą się w 5-ciu
wybranych ośrodkach województwa wielkopolskiego:
- w Śremie,
- w Psarskich,
- w Pyszącej,
- w Rogoźnie,
- w Kamionce.
 W każdej miejscowości zaprezentowane zostaną 3 różne przedstawienia dla dzieci i ich opiekunów, poprowadzone 3 cykle warsztatów teatralnych, 3 spotkania z pedagogiem teatralnym oraz finałowy wspólny występ uczestników połączony z prezentacją multimedialną sporządzoną na bazie zgromadzonych materiałów fotograficznych i filmowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz